Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

Tisdag...

Av Maria - 4 mars 2008 11:04

Ja då var halva dagen en . i rymden...

Men min dag har fortfaranda mycket att erbjuda=)

Ska in till STORA staden om ett tag på ett lite spännande uppdrag...

Hoppas aif att det går som fint med de, men de tror ja kan ju de hära nu ja=)

Nog om de, då har ännu en helg passerat, har inte hänt så mycket denna helg umgåts lite med granzzzen...

Men med dom grannar jag har så klarar man sig länge på de=)


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och skriva!

Jobbade igår och de gick ju som bra, har man en kväll kvar på schemat sedan får vi se hur de blir=)


Nä nu ska jag invänta posten och sambon kanske han vill ta en finare fika med mig innan de bär iväg...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 20 april 2008 22:45

Vad ska man säga??? Igår måste iaf jag har varit de STÖRSTA samtalsämnet... Helt sjukt att folk inte visar respekt o hänsyn, men vi lever ju i nuet... Helt otroligt att det handlar om vem som får veta saker först och sedan får berätta det först för ...

Av Maria - 2 april 2008 22:48

Japp fortsätter att printa ner några rader för dagen... Vet inte riktigt var jag ska skriva fasst att jag har så mycket skriv i fingrarna...   Har snusan på bäbizzz isortsätt hela förmiddagen, då mår man ju som bäst=) Sedan iväg på mathandling med f...

Av Maria - 2 april 2008 10:20

 Ja de e just vad man får =) Men de har inte jag tid med ska in till min Grannz på kaffe... ...

Av Maria - 19 mars 2008 14:58

Eller kanske inte=) Ja de var ju ett tag sedan (igen) Just nu e jag som dö sjuk vet inte vad jag ska ta mig till riktigt, få hoppas på att det snart går över... Annars vet jag inte hur det här ska kunna gå i påsk... Men men alltid löser det sig sta...

Av Maria - 14 mars 2008 22:27

Jag kan va' varm, jag kan va' kallJag kan va' allt du vill haHur svårt kan det va'?Jag kan va' under, jag kan va' överSvara mig ja eller eller nej? He-eyFör jag gör vad som helstNu när jag blivit frälstAv det du saMina knän sv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards